Omkring os

Vi skaber udvikling

- gør din undervisning til noget særligt...

Vi står for nytænkning- der fremmer udviklingen…

Hvem er vi?

 

Aqua Feelings er en professionel virksomhed. Vi brænder for at fremme de bedste ydelser inden for vandaktiviteter.

 

Birgitte & Allan Merrild har for 10 år siden stået i spidsen for at skabe vækst i en svømmeklub - med en kæmpe vækst fra hele 650 medlemmer til 4.500 medlemmer på kun 3 år.

 

Et resultat der blev opnået ved at sætte kunderne i centrum, skabe synlighed, indførelse af eksponering af ydelser som fremmer salget, professionel markedsføring og udnyttelse af de menneskelige ressourcer.

 

Vi har udviklet mange forskellige koncepter, som vi i dag har stor glæde af i vores egen virksomhed..

 

Vores aktiviteter

 

Vi fører vores daglige aktiviteter i vandhuse i Nordjylland under navnet Aqua Smile:Besøg hjemmesiden her: http://www.aquasmile.dk

 

Idag arbejder vi mere og mere med salg af vores know-how. Alle vores aktiviteter sælges under vores firmanavn Aqua Feelings.

 

Salg af kurser: Vi sælger vores kurser i Danmark, norden og resten af verden. Der har vist sig en særlig interesse i bl.a. USA, Australien, Kina, Frankrig og Pilippinerne, hvor de er blevet opmærksom på, at der er brug for aktiviteter med babyer og småbørn, hvor de kan udvikle deres svømmefærdigheder, men også personlighed, istedet for kun at have focus på overlevelse/selvredning.

Konsulentydelser

 

Salg af markedsførings opgaver:Vi har mange års erfaring i aktiv markedsføring. Facebook og de mange andre sociale medier her bevirket, at der skal nytænkning til for at nå kunderne idag. Vi har mange gode erfaring med med markedsføring bl.a. på de sociale medier, hvor du kan komme ud til rigtig mange nye kunder, uden at det koster dig noget.

 

Kontakt os!

Aqua Feelings

E-mail: am@aquafeelings.dk

Telefon: 27 89 23 31

 
 
 

Mød os på facebook

Lad os sammen skabe bedre resultater...

Den der går i andres fodspor kommer aldrig foran...

De samme øvelser bliver udført af 3 forskellige instruktører, men kunderne oplever ikke det samme.

 

Det ligger i den menneskelige psyke, og måden vi kommunikerer og gør det på.

 

Derfor ligger guldet i træning og atter træning. Det at undervise på en måde som skaber begejstrede, glade og forventningsfulde kunder.At være en god lytter og forstå hvordan man bedst kan skabe tilfredse kunder.

Copyright, alle rettigheder tilhører Aqua Feelings